Splošni pogoji poslovanja

V nadaljevanju navajamo naše pogoje poslovanja, v katerih najdete informacije o naročilih, cenah in vračilih. Njihov namen je poskrbeti, da spletno nakupovanje preko naše strani teče kar se da brez zapletov.

Pridržujemo si pravico do spremembe katerihkoli podatkov v spletni trgovini. Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku spletnega nakupa (oddaje spletnega naročila). Spodnji pogoji veljajo le v primeru nakupa pravljice preko te spletne strani.

Podatki o podjetju

Little Mandala, Anja Kralj Okorn, s.p.
Virmaše 242
4220 Škofja Loka
Davčna številka: 41510666
Matična številka: 8915806
Email: anja@littlemandala.si

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da so uporabnikom na voljo naslednji podatki:

1.   osnovni podatki o podjetju (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka idr.);

2.   kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (spletni obrazec, e-pošta);

3.   informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;

4.   informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;

5.   način in pogoji dostave izdelkov (kraj in rok);

6.   informacije o ceni, načinu plačila in dostavi;

7.   časovna veljavnost ponudbe;

8.   rok za vračilo izdelka (odstop od pogodbe in pogoji);

9.   informacije o postopku za pritožbo.

Cene in njihove spremembe

Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (€) in ne vsebujejo davka na dodano vrednost (DDV). Little Mandala, Anja Kralj Okorn s.p. ni davčni zavezanec. Gre za redne cene, pri katerih si pridržujemo pravico do spremembe cen.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku oddaje naročila kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o potrdilu naročila. V tem trenutku se med kupcem in podjetjem sklene kupoprodajna pogodba s fiksnimi pogoji za obe strani.

V primeru, da se cena izdelka spremeni v času že opravljenega nakupa ali med obdelavo naročila, kupec plača ceno, ki je navedena v trenutku naročila.

Popusti in akcije se ne seštevajo, če ni izrecno navedeno drugače na spletni strani podjetja. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opredeljene na spletni strani.

Omejitev odgovornosti

V primeru, da nam pri navedbi cen ponagaja tiskarski škrat, kupca o tem takoj obvestimo in mu ponudimo pravilno ceno. V kolikor se kupec s ceno ne strinja, lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe.

Načini plačila

V spletni trgovini trenutno nudimo naslednje oblike plačila:

1.   Po predračunu: kupec vrednost pošiljke plača z direktnim nakazilom na račun podjetja.

Little Mandala, Anja Kralj Okorn s.p.
Virmaše 242, 4220 Škofja Loka
IBAN / Št. Računa: SI56 6100 0002 6167 843 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana)

Za sklic uporabite kodo SI99 in št. naročila, ki je navedena na ponudbi oz. predračunu. Pri plačilu po ponudbi / predračunu se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora biti v celoti poravnano v roku 7 dni od prejema naročila in zaključka nakupa, pri čemer 7-dnevni rok začne teči naslednji dan od zaključka nakupa. Kupec lahko za hitrejšo obdelavo naročila podjetje obvesti o izvršenem plačilu na e-naslov anja@littlemandala.si. V opisanem roku 7 dni od prejema naročila in zaključka nakupa bo podjetje izdelek, ki ga je kupec naročil v naročilu, hranil rezervirano za kupca. Če plačilo v opisanem 7-dnevnem roku ne bo poravnano, se naročilo avtomatsko šteje za preklicano. Pred iztekom roka si podjetje dovoljuje poslati opomnik.

2.   S kreditno kartico: kupec vrednost pošiljke poravna ob zaključku nakupa s karticami Visa, American Express in MasterCard.

V primeru plačila s kreditnimi karticami, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo podjetja.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani kupca obvestite na e-naslov anja@littlemandala.si za vračila kupnine.

3.   S PayPalom: kupec vrednost pošiljke poravna ob zaključku nakupa, pri čemer se mu zaračuna pribitek v vrednosti 1,00 €. Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo podjetja. Pri plačilu s PayPalom preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani kupca obvestite na e-naslov anja@littlemandala.si.

Dostava s Pošto Slovenije

Naše pošiljke dostavlja Pošta Slovenije z redno pošto, skladno s svojimi splošnimi pogoji. Dostava se izvrši na želeni naslov, ki ga kupec vpiše kot podatek o naročniku pri izvedbi naročila ali kot naslov za dostavo.

Stroški pakiranja in dostave za naročila do 30,00 € znašajo 2,90 €. Poštnina za vsa naročila nad 30,00 € je brezplačna.

Naročila, ki bodo oddana ob delavnikih do 12.00 ure, bodo odposlana najkasneje tretji delovni dan, če bo naročeno blago tudi na zalogi. V primeru plačila po ponudbi / predračunu bo naročilo odposlano najkasneje tretji delovni dan od dne, ko bo kupnina po ponudbi / predračunu plačana, če kupec podjetje o izvršenem plačilu obvesti in mu pošlje potrdilo o plačilu. Podjetje ni dolžno vsak dan preverjati, ali je kupec kupnino po ponudbi / predračunu že plačal, zato je podjetje v primeru, da kupec sam ne pošlje potrdila o plačilu, dolžan nakazilo kupca preveriti le zadnji dan 7-dnevnega roka za plačilo in za tem najkasneje tretji delovni dan naročilo odposlati.

O oddaji naročila po pošti bo kupec obveščen po e-pošti. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

V primeru, da v času dostave Pošta Slovenije kupcu ne uspe vročiti pošiljke, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame. Podjetje ni odgovorno za zapoznelo dostavo ali za morebitno škodo, ki jo ima kupec zaradi zamud pri dostavi, ki so posledica delovanja Pošte Slovenije.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor želite blago prejeti izven ozemlja Republike Slovenije, pošljite sporočilo na anja@littlemandala.si.

Postopek nakupa

Na spletne strani littlemandala.si kliknete gumb s pozivom k akciji za nakup knjige. Sledite navodilom in izbrane izdelke dodajte v »košarico«. V primeru, da želite izbrati več izdelkov, pod zavihkom »Količina« s plusom dodajate količino izdelkov, ki jih želite naročiti. Kupec lahko izdelke po želji izbriše iz nakupovalne košarice tako, da količino izdelka spremeni na 0.

Ko izberete količino, se vam na isti strani spodaj izpiše končna cena (skupaj s stroški pošiljanja). S pritiskom na gumb “Nadaljuj na blagajno” se pomaknete na stran, na kateri vpiše svoje podatke, naslov za dostavo in izbere način plačila (po predračunu, s kreditno kartico ali PayPalom).

Naročilo je oddano le, če kupec izpolni vsa obvezna polja, označena z zvezdico. Kupec mora prav tako s klikom v polje potrditi, da je prebral in da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne strani.

S klikom na gumb »Oddaj naročilo« je naročilo zaključeno in s tem se kupec strinja z izvršilom plačila. Po uspešno opravljenem nakupu kupec na svoj e-naslov prejme potrditveno sporočilo.

Po odpremi pošiljke podjetje kupcu pošlje obvestilo preko e-pošte.

Izdaja računa

Podjetje skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun, na katerem so navedeni cena, dejstvo, da podjetje ni zavezanec za DDV in vsi stroški v zvezi z nakupom.

V primeru, da sta kupec in prejemnik dve različni osebi, kupec to jasno navede tekom oddaje spletnega naročila (navede podatke za dostavo na drug naslov). V tem primeru se prejemniku pošlje naročilo, kupcu pa se pošlje račun na kupčev elektronski naslov, ki ga je navedel ob ustvarjanju naročila.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti podjetje. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov podjetje ne upošteva.

Vračilo blaga

Kupec, ki je potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov, lahko v 15 dneh od prevzema izdelka odstopi od kupoprodajne pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop je možen v pisni obliki preko običajne pošte na naslov podjetja ali preko elektronskega naslova anja@littlemandala.si. Vračilo je možno le, če so izdelki nerabljeni, nepoškodovani, in v nespremenjeni količini. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Izdelki morajo biti vrnjeni po pošti izključno s priporočeno pošiljko, ob plačilu katere kupec prejme potrdilo. Potrdilo in račun o plačilu priporočene pošiljke mora kupec nujno shraniti in ga pri reševanju vračila po potrebi pokazati podjetju. Stroške priporočenega pošiljanja kupec krije sam.

Podjetje vrne celotno kupnino najpozneje v 10 delovnih dneh od prejetja vrnjenega izdelka, če je kupec podjetju v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Pravica do vračila ne velja, če je izdelek uporabljen, poškodovan ali je bil drugače prizadet ob nepravilni uporabi, razen če se obravnava kot stvarna napaka in je bil izdelek v takem stanju že pred prejemom.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, se ta sredstva kupcu ne vrnejo.

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in omogočiti podjetju, da stvar pregleda.

Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je podjetje izročilo izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora o napaki obvestiti podjetje preko elektronskega naslova anja@littlemandala.si in v obvestilu o napaki podati natančen opis napake. Kupec mora podjetju omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda kupcu pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.

Kupec mora izdelek z napako, skupaj z opisom napake, vrniti podjetju po priporočeni pošti. Potrdilo in račun o plačilu priporočene pošiljke mora kupec nujno shraniti in ga pri reševanju stvarne napake po potrebi pokazati podjetju.

Če je mogoče, bo podjetje izdelek zamenjalo, v nasprotnem primeru pa postopalo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma Obligacijskim zakonikom. Podjetje si pridržuje pravico zavrniti zahtevek za uveljavljanje stvarne napake v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika,
  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina na strani www.littlemandala.si ter vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani, so avtorsko delo podjetja in kot taki predmet avtorske in druge oblike zaščite intelektualne lastnine in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Izključitev odgovornosti

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Podjetje ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus, itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov).

Pritožbe in spori

Spletna trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova anja@littlemandala.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupec bo v 5 delovnih dneh prejel potrdilo o prejeti pritožbi ter informacije o tem, kako dolgo bo obravnava pritožbe trajala. Kupec bo vseskozi obveščen o poteku postopka.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika in po pravu Republike Slovenije. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Spremembe Splošnih pogojev poslovanja

Zaradi nenehnega razvoja in izboljšav so včasih nujno potrebne določene spremembe in/ali dopolnitve teh Splošnih pogojev poslovanja. V navedenih primerih si pridržujemo pravico, da lahko določbe spremenimo brez predhodnega obvestila, vsekakor pa boste o vsakršni spremembi pravočasno obveščeni na ustrezen način, npr. prek e-pošte ali z objavo na spletni strani. Če vam določbe spremenjenih splošnih pogojev ne bodo ustrezale, vam svetujemo, da spletne strani / trgovine v nadaljnje ne uporabljate.

Verzija: 1.0

Posodobljeno: julij, 2021

Shopping Cart
Scroll to Top